K' wil hem!! met accessoires

Ik wil hem, ik wil wel zo veel, ik wil hem in huis, ik heb nu een Kwillem in huis!!
Eindelijke een echte Kwillem in huis.

Kwillem in huis maakt accessoires, gebruiksvoorwerpen of objecten die ontworpen worden door Esther en haar vader Willem. Op zijn 49ste kreeg Willem (nu 77 jaar) een beroerte waardoor zijn rechterhelft beschadigde. Een bezig hardwerkende man als Willem was kon hij nog wel lassen en tot aan de dag van vandaag is hij nog vaak in het schuurtje te vinden samen met zijn dochter Esther. Samen ontwikkelen, bedenken en ontwerpt Esther en vader Willem de mooiste woon accessoires en gebruiksvoorwerpen voor in huis. De producten stralen vakmanschap en creativiteit uit waardoor ieder stuk uniek is.


Ik zag de woonaccessoires van Kwillem voor de eerste keer in het VT-wonen programma weer verliefd op je huis. De kandelaars, mini tafel, en schaal ik kon alles wel een plekje geven in mijn huis. Het was naar mijn mening de juiste kleur en de juiste toevoeging.  Toch vinden heel veel mensen het moeilijk om de juiste accessoires aan hun huis toe te voegen.


Accessoires moeten in balans zijn, ze moeten niet de overhand gaan nemen. daarmee bedoel ik dat je ze best op een voetstuk mag zetten maar wanneer je het combineert met een ander pronkstuk moeten ze elkaar versterken ipv de strijd met elkaar aan gaan.

Het is beter om de accessoires te groeperen, bundelen of te stapelen. Zet alle kandelaars die je in huis hebt bij elkaar, dit heb ik ook gedaan met de mooie kandelaars van Kwillem in huis, durf te combineren met hoog en laag, modern en traditioneel dit geeft juist een speelser effect dan een paar enkele in de ruimte.


Houd je aan een kleur palet, maak een moodbord zoals je kunt lezen in mijn blog kussens en plaids in huis.  Ik heb een lichte basis met accent-kleuren nude, koraal en groen. Bij het kiezen van de mini kandelaars heb ik dit in mijn achterhoofd gehouden, en kon ik met kaarsen in het juiste kleurthema blijven werken. Soms is het leuk om met fluor, of een ander knallende kleur pit aan het geheel toe te voegen.


Speel met hoogte, diepte of stapel accessoires op elkaar, zodat ze niet al te statisch bij elkaar staan. Je kunt een vaas ook bovenop een stapel boeken zetten.  Plaats twee vazen in elkaar, of op een dienblad of een mand eronder.

Genoeg redenen om mooie accessoires in huis te halen van bijvoorbeeld Kwillem in huis.





Deze blogpost is in samenwerking met de mooie producten van  K'willem in huis tot stand gekomen.





Reacties

  1. Wat een mooie items met een bijzonder verhaal erachter. Goed gestyled ook zo bij jou in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Alsof ze zo je tafel op zijn komen wandelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten. En die naam is ook mooi bedacht:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten