Onder-handles & more op oude keukenkasten

10 jaar geleden zijn wij in ons mooie huis gekomen, nou ja het moest toen nog een mooi huis worden maar er was een ding zeker dit was het huis vol met oude details en ook helaas verwaarloosde rommel waarvan ik jullie de bijkomende frustratie bespaar.  De oude details heeft ons doen overgaan tot koop. Bijna alles is aanwezig of in oude stijl terug gebracht door mijn man en ik.
Glas in lood ramen ter overvloede,  in iedere slaapkamer en woonkamer komt de meest prachtige kleuren naar binnen als de zon er op schijnt. Granieten vloeren in de gang en op de wc, houten gelakte plafonds met sierlijsten, kozijnen met extra randjes (fijn schilderwerk) en de oude keukenkast.

En die oude keukenkast doet nu dienst als pronkkast.  (Waarvan alle vrienden zeggen haal die kast er toch uit, heb je een ruimere toilet kiezen Rob en ik er gelukkig voor om iets krapper op de wc te zitten en vervolgens onze handen te wassen in de keuken met behoud van de pronkkast.)
Deze kast staat ingebouwd in de hoek van de eetkamer en hierin bewaar ik mijn keramiek schatten


Maar nu zijn het niet meer alleen de vaasjes die van mijn kast een blikvanger maakt maar ook de leren handgreepjes van Handles & More.  Ik heb gekozen voor de kleur vaalgroen met zilverkleurige bankschroeven. Bij Handles & More heb je keuze uit 13 verschillende kleuren leer wat ik vrij uniek vind voor handgrepen en 5 verschillende maten. Je kunt de greepjes op verschillende manieren bevestigen en ik heb gekozen voor de lus.




De leren handgreepjes van Handles & More zijn eenvoudig te bevestigen met de bankschroeven die ook in meerdere kleuren te bestellen zijn. Voor ons was het helemaal makkelijk doordat we dezelfde boorgaten konden gebruiken waar voorheen de knopjes zaten, wanneer dit niet het geval is wordt er een malletje bijgeleverd.

Op de website van Handles & More kun je ook terecht voor leren plankdragers, hangende kledingrekken met leer, leren handdoek ringen en een leren keukenrol houder. Al deze artikelen zijn te bestellen uit 13 kleuren leer en schroeven. En stiekem hoop ik dus dat ze ook de leren camera-riemen in 13 kleuren gaan verkopen want dan ben ik de eerste die deze gaat bestellen. (Zie haar Instagram)










Reacties