Gezocht: inspiratie voor veranderdrang

Nu de lente "bijna" zijn aantocht doet, (volgens mijn dochter mag deze al 2 weken komen omdat ze nieuwe schoenen heeft gekregen voor haar rapport en deze nog steeds niet aan kunnen) wil ik ook graag mijn huis veranderen waar ik normaal precies weet welke kant ik op wil begin ik nu te twijfelen.

Ik weet heel goed wat ik wel en niet mooi vind, maar we hebben ook nog zoiets als een basis, dingen waar ik geen afstand van kan doen, of het geld er niet voor heb.  Nu zit ik alweer dagen op Pinterest inspiratie op te doen, heb de hele woonkamer alweer leeg gehaald om deze weer basis te krijgen en struin meerdere woonwinkels af.

Op dit moment vind ik velours en rijke stoffen erg mooi, maar passen deze ook bij mijn Muuto fauteuil of überhaupt bij mijn Scandinavische style? Voor nu heb ik daar moeite mee, vind namelijk het Dusty green en mijn Scandinavische meubels beter passen bij rotan, sisal, berken en essenhout. 

En dan de volgende afweging, combineer je het dan met een andere accentkleur zoals ik nu aan blauw zit te denken, of ga ik het rustig en basis houden. Blauw is een donkere kleur voor het voorjaar maar het groen trekt het ook wel weer de juiste richting op. 

Omdat ik niet te lang moet wachten heb ik een aantal inspiratie moodborden gemaakt en nu hoop ik uiteraard dat jullie mij willen helpen met het uitzoeken van wat jullie denken dat het beste bij ons in (t)huis past. :),

Bron:pinteres



Bron: pinterest

Bron: pinterest





Reacties

  1. The best titanium watches out there - TitaniumArts
    We've ti89 titanium calculator tested over 1000 titanium dog teeth genuine watches from ford transit connect titanium top manufacturers and made the choice of titanium watches in dental implants the The watch was designed with the same quality of micro hair trimmer a

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten