Krijtverf van de Kwantum

Ons bovenhuis is al een tijdje toe aan een grondige verbouwing, de slaapkamer van Meis is te klein, de badkamer is echt aan vervanging toe (vandaar ook nooit een foto van mijn badkamer op IG) en de vloeren hebben ook wel een nieuwe laag witte verf nodig. 


Vele opties zijn hier de Revu al gepasseerd, wat is er mogelijk, constructief, financieel, maar ook passend binnen de ruimte.  We komen steeds verder met het plan, maar het kost tijd en geduld helemaal omdat mijn man "gelukkig" heel precies en overwegend is en heel veel zelf zal doen.


Zo was ik op een dag begonnen met het behang te verwijderen in de slaapkamer, met de stille hoop dat het dan toch sneller gaat. Ik vond het jammer om deze muur te schilderen dus we hebben een tijdje geslapen in een kamer met ralle muren, maar ach je hebt je ogen toch dicht 'S avonds!!  Nu was ik er klaar mee en kwam op IG steeds vaker de verf tegen van de Kwantum. Kalkverf in mooie tinten, vond het alleen jammer dat ze in de winkel geen kleurstalen hadden en op de gok gekozen voor de kleur misty green. 


Het is prima verf helemaal in verhouding met de prijs, je hebt al 2,5 ltr voor 20 euro. Het droogt natuurlijk wel donkerder op maar in combinatie met mijn kleed van waathome living vind ik het toch weer een fijn resultaat waar ik nog wel een tijdje mijn oogjes dicht kan doen. 


Reacties