Babs is NIEUW

Onze woonkamer heeft met een paar hele kleine veranderingen een behoorlijke metamorfose gehad. En dit alles naar aanleiding van mijn bezoek aan Milaan. 


Ik zag bij Muuto, Hay en &tradition veelvuldig dat ze gebruik hadden gemaakt van de oude Scandinavische natuurlijke tinten, zoals het steenrood, groen en warm oranje. Dit natuurlijk op de meest fantastische manier gecombineerd. Dit moest ik thuis natuurlijk ook, maar om nu gelijk een hele  nieuwe inrichting aan te schaffen is natuurlijk voor de meeste van ons niet weggelegd en ook niet voor mij. (Mijn man ziet me aankomen 🙈). 


Ik bestelde een aantal nieuwe kussens, haalde mijn pers van stal, schoof met een aantal meubels en bestelde Babs bij Hella in de kleur Peach. Ze kreeg bijna een rolberoerte (lol) toen ik na enig wikken en wegen toch voor Peach ging. En Peach it is. En zeg nou zelf staat ze niet prachtig bij het steenrood! 


Babs heeft een heel leuk verhaal ze is namelijk vernoemd naar de Buitengewoon Ambtenaar van de Burgelijke Stand. Een nieuwe fase in het leven van Hella en haar man en hoe bijzonder is dit dat je dan een vaas ontwerpt in verrassende frisse kleuren met een gemarmerd effect. 



En onder alle lieve volgers op IG mag ik van Hella een Babs verloten in een kleur naar eigen keuze.  Volg mij en @helladuijs op IG. Plaats 1 van de foto's van dit Blog op je feed met de #hellabijsproetinhuis en volgende week zondag 29 mei maak ik via random nummergenerator de winnaar bekend. Succes iedereen! 



Reacties

  1. Mooie foto's en inderdaad een mooie combinatie van kleuren. Maar er. ..Babs is toch de afkorting van buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand en niet van de burgerlijke staat? Of is dat juist de grap?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en inderdaad een mooie combinatie van kleuren. Maar er. ..Babs is toch de afkorting van buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand en niet van de burgerlijke staat? Of is dat juist de grap?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha je hebt helemaal gelijk, heb het gewijzigd bedankt voor de tip! Fijne dag.

      Verwijderen

Een reactie posten