Mijn week op Instagram

Het was ondanks alle donkere dagen voor mij toch een hele lichte week en ook met een super de luxe spiegelreflexcamera blijft het een kunst om ook lichte foto's te maken. Heb het best druk gehad van de week, het was druk op mijn werk en het normale leven qua ritme is weer begonnen. Ik ben echt niet de enige die als tweede baan taxi chauffeur is ( kinderen wegbrengen en ophalen hoort tot de orde van de dag!) eigenlijk vind ik het geen probleem maar ergens aan toekomen is dan wel moeilijk. Heb je net de aardappels geschild kun je alweer de sleutels pakken om je dochter van de dansles, hockey of voetbal te halen. En dan hebben we het niet eens over muziekles en het spelen bij vriendjes en vriendinnetjes. Ja het leven van een kind is een druk bestaan en die moeders die rijden wel in hun kleine boodschappen autootje naar alle adressen 




Reacties