Van Sproet naar Thuis in Huis

Vandaag maar eens begonnen met het her-opstarten van mijn nieuwe Blog Thuis in huis.

Hiervoor schreef ik sporadisch op mijn blog Sproet in huis maar deze zal in de loop van de tijd verwijderd worden en hoop ik via deze nieuwe blog jullie te inspireren met mijn grootste passie interieurstyling en met al mijn creatieve uitspattingen en interieurvondsten om van ons huis een thuis te maken.

Iets wat ik heel graag nog verder wil leren (kunnen) is het fotograferen van voornamelijk interieurs, nu ben ik hier nog een groentje in en leer iedere dag weer bij. Maar ik ga in 2015 trachten vaker een huis van vrienden en familie fotograferen zodat ik nog meer geïnspireerd wordt.

Op Instagram kun je me nu nog vinden onder de naam sproet in huis volgen mag je mij natuurlijk altijd en zo blijf je ook op de hoogte van nieuwe blogpost.








Reacties