De week van kerst, jingle bell is terug naar de zolder

Het was een drukke week, de kerstdagen zijn achter de rug en we hebben een paar gezellige dagen met heel veel eten, ik herhaal; heel veel eten gehad. Eigenlijk doen we niet aan cadeautjes maar toch lag er een pakje voor mijn man (en een beetje voor de kinderen) onder de boom.

Een boekje van natuurmonumenten, 

natuur-wandel-doe-boek voor stadse donders (en hun ouders)

Een geweldig boekje van uitgeverij snor met hele leuke tips, wandelingen en adresjes waar je lekker kunt zitten opwarmen onder het genot van een thee/warme choco of lunchen. Ik moet toegeven dat ik alle boekjes van uitgeverij snor wel zou willen hebben al is het alleen maar voor de heb. De illustraties en de vormgeving zijn prachtig en je wordt gelijk geprikkeld om in dit geval je regenlaarzen aan te doen en het bos in te gaan. Een echte aanrader dus.




Ook was dit de week waarin je bijna ging geloven dat er in heel Nederland sneeuw lag behalve in Twente. Wat ga je dan doen als je toch niet naar buiten hoeft, juist de kerst spullen opruimen en om toch een beetje de kinderen tegemoet te komen heb ik de kerstboom op doek van IKEA maar laten hangen en natuurlijk de mooie poster van Piet Hein Eek. (De tutorial voor het ophang systeem zal ik binnenkort online zetten.)

En natuurlijk heb ik veel foto's op Instagram geplaatst 




Reacties

  1. Het werkt goed ! Hier Nellie Wagenaar... van ig maar op google heb ik een andere naam... Leuk je blogje... als jij het volhoudt te schrijven beloof ik je dat ik zal proberen te blijven lezen. Enne... als je wilt oefenen... je mag mijn huis fotograferen, hoor... :) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog Maaike!! Leuk geschreven en leuke tip van het boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten