Linn kledingrek, mijn nieuwe BFF


Hotel Sproet in Huis
Over het algemeen ben ik best geordend, ik zeg IK want  de familie denkt daar het zijne over ofwel doet daar het zijne mee. wekelijks ga ik door het huis en komen de woorden  "HET IS HIER GEEN HOTEL" uit mijn mond. Heeft dit te maken met het feit dat Jip (en Meis) een beginnende puber is. Even een kleine opsomming wat bij mij tot de orde van de dag hoort, als moeder zijne hoef je echt niet te verwachten dat jas en tas gelijk worden opgeruimd, zodra de voordeur achter hun kont dicht valt volgt er een spoor van kledingstukken en accessoires tot aan de keuken. Hang je jas nu eens op! (jaaahhhhaahh), de stoel is toch geen kapstok hang het nu gelijk op (ja zohhooooh)

Dit is een hoog irritatie level bij ons thuis, vooral bij mij maar Jip en Meis worden er ook gek van dat ik de hele dag zeur.



Brabantia Linn collectie
Nu we ons washok aan het verbouwen zijn en we in de toekomst daar kasten willen plaatsen voor jassen, tassen en schoenen hoop ik dat het al een stuk georganiseerder wordt. De hal heeft net een opknapbeurt gehad en daarbij is onze hal zo smal dat het niet echt ideaal is om er een vaste kapstok te plaatsen. De Linn collectie van brabantia is voor mij de ideale oplossing,



Het kledingrek is er in 2 formaten en kleuren te verkrijgen. Ik heb gekozen voor de kleinere witte variant. De afmetingen zijn 190,0 cm hoog bij 60,6 cm breed en 57,0 cm diep. Hij is relatief hoog wat een pre is voor kleine ruimtes. wanneer je niet de vierkante meters hebt kun je vaak wel de hoogte in.


De Brabantse Linn kleding/wasrek heeft een roede van bamboe en wordt meegeleverd met strak vormgeven metalen kledinghangers, haakjes waarmee je de draadplanken op verschillende hoogtes kunt ophangen, en een schitterende multifunctionele wasmand. Multifuntioneel en mooi, want ik vind de wasmand moet genoeg om te gebruiken in de woonkamers voor plaids, kranten en tijdschriften. Het kledingrek wordt bezorgd als bouwpakket maar is niet heel moeilijk in elkaar te zetten, ik denk dat ik met 15 minuten klaar was.


Mijn nieuwe BFF wordt eerst gebruikt als tijdelijke garderobe, hierna zal ik de Linn gebruiken voor de was. Heb ik jou al op ideeën gebracht, en wil jij ook z'n BFF in huis verwelkomen dan heb ik een leuke mededeling voor jou en dat is dat ik er 1 mag weggeven onder mijn volgers op IG.

Wat moet je doen om het Linn kledingrek te winnen:

  • Volg @brabantia en @sproetinhuis op instagram
  • Tag 2 vrienden onder mijn post op Instagram  door te reageren 
Aanstaande zaterdag trek ik de winnaar en zal ik het bekendmaken in mijn stories






Reacties

  1. Ooooh dit zou zó goed van pas komen bij ons thuis! Vooral nu we straks onze tweede verwachten en dan met gemak en stijl onze kleding kunnen opruimen. Hoeft het niet meer rond te slingeren in onze slaapkamer;) op de stoel is meestal de plek. Maar daar moet straks de kraamvisite zitten�� dus fingers crossed voor een hele mooie en welkome oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt ideaal deze! ♡ Zeer welkom hier. In de bijkeuken als wasrek of boven als kledingrek! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wellicht handig...Dit verhaal matcht met Instagram naam @kinge22! 😅

      Verwijderen
  3. Prachtig zeg! Ideaal voor rondslingerende kleding! Ik plaats deze graag op de slaapkamer. Zodat de kleding niet bij de trap hangt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee! je hebt zo’n gave kleur op de muur in de hal maar ik kan nergens ontdekken welke kleur dit is.. ik ben heeel benieuwd �� groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten