Fresh start met textiel van Beddinghouse


Over een paar weken gaan we starten met de metamorfose van onze slaapkamer, Ik heb al heel veel inspiratie opgedaan. Alles wordt heerlijk fris geschilderd. We zullen het bed moeten verplaatsen naar beneden omdat ook de vloer een nieuwe verflaag zal krijgen.



Met het textiel van Beddinghouse heb ik rekening gehouden met de nieuwe kleurstelling van onze toekomstige slaapkamer. Beddinghouse viert dit najaar hun 40-jarig jubileum dus voor mijn slaapkamer een reden om deel te nemen aan dit feestje.  Er worden 8 nieuwe collecties/stories gelanceerd, met een eigen verhaal waardoor het weer moeilijk kiezen is tussen alle mooie overtrekken.

Pure sheets
Ik heb voor de story Pure sheets gekozen in de zachte winterse kleuren Basic Nude en Basic Sand. Mooie lichte tinten die heel veel rust en geborgenheid geven in de slaapkamer.  De stoffen zijn op een speciale manier gewassen waardoor ze heerlijk zacht aanvoelen, rondom zijn ze gestikt met het  jeansstiksel. Dit geeft het dekbed een iets hippere, stoere uitstraling.


Slaapcomfort
Het dekbedovertrek is gemaakt van 100% natuurlijk katoen, dit is ademend en neemt goed vocht op.  Doordat ik het vaak koud heb en mijn man altijd warm heeft heb ik voor 2 overtrekken gekozen en verdeeld over ons 4-seizoenen dekbed, zo kan ik de onderste laag lekker instoppen door de grote instopstrook en krijg ik geen koude voeten. Het bovenste dekbed heb ik mooi over de matrassen van de boxspring laten vallen zodat het ook nog aantrekkelijk oogt.



Het is in alle opzichten waard om te kiezen voor producten van Beddinghouse, niet alleen voor je eigen slaapcomfort, want het is bewezen wanneer je slaapt onder hoge kwaliteit textiel dat je de volgende ochtend uitgeruster wakker wordt,  maar ook voor het ruime assortiment in patronen en kleuren. Alle overtrekken zijn gemaakt van 100% natuurlijke materialen waardoor het tijdens het wassen en drogen ook mooi blijft en een voordeel; dit overtrek wordt alleen maar mooier wanneer je het niet strijkt.

Beddinghouse is een samenwerking aangegaan met het Better Cotton Initiative program, zo garanderen ze een verbetering van de katoenindustrie van Plant tot Produkt. Daarnaast werken ze uitsluitend met streng geselecteerde fabrieken, die arbeidsethiek en sustainable hoog in het vaandel hebben staan.

Wie wil er nu niet heerlijk uitgerust wakker worden, liefst nog met een ontbijtje op bed, ofwel genieten van hotel luxe in je eigen slaapkamer.
Een fijne frisse start van de dag gewenst!






Deze blogpost is in samenwerking gemaakt met Beddinghouse, via Join







Reacties