Beveiligen met licht

Sinds enkele dagen hebben wij een heus beveiliging-systeem in huis, ik was altijd sceptisch en had liever een hond.

Hoe veilig is ons huis? Mede door social media waarin ik regelmatig ons interieur laat zien vraag ik mij dit wel af. Natuurlijk probeer ik daar discreet mee om te gaan en zet ik er vaak geen tijdstippen bij en geef ik ook niet van te voren aan wanneer we op vakantie gaan,  dieven hebben ook Instagram.



Nu hebben wij al enige tijd de draadloze verlichtingssystemen van de Phillips Hue,  dit is al een uitkomst doordat wij als het donker werd de verlichting aan konden doen terwijl we bij vrienden op bezoek waren.  Hoe voor de hand liggend is het dan ook dat ze zijn gaan samenwerken met Woonveilig Alarmsystemen.

Het is (volgens mijn man) heel eenvoudig te installeren, binnen 30 minuten was het klaar. Met de WoonVeilig app en website kun je zelfs als je onderweg bent of op de camping zit zoals wij afgelopen weekend het systeem in werking stellen. Heel simpel met een druk op de knop van de afstandsbediening zet je het systeem aan of uit.




Maar wat gebeurt er als je ongenodigde gasten in huis hebt? Dan gaat er niet alleen een sirene af, de lampen geven een knipperend rood waarschuwingslicht.  Je wordt gebeld en ge-sms't door een alarmeringsdienst van woonveilig.

Als je met vakantie bent, dan gaat door een aanwezigheidssimulatie de lampen aan wanneer het donker wordt en ook op een bepaald tijdstip weer uit. Zo lijkt het net dat het huis bewoond is.

Zou jij ook wel z'n Woonveilig Startpakket + Phillips Hue starterskit willen winnen, dat kan want ik mag er 1 weggeven onder mijn IG volgers. (Dit pakket heeft een waarde van € 458,00 maar is tijdelijk afgeprijsd voor € 299,00 euro) Het pakket bestaat uit:

- Huiscentrale incl. sirene
- Bewegingsmelders
- Deur/raamcontact
- Afstandsbediening
- Beveiligingsstickers
- 2 Phillips Hue lampen (kleur)
- Phillips Hue bridges

Laat een reactie achter onder mijn foto op IG (@sproetinhuis) of onder deze blogpost die over het woonveiling x Phillips Hue gaat en natuurlijk waarom jij deze set moet winnen, mij volgen op IG doe je waarschijnlijk al en zo niet dan weet je  natuurlijk wat je ook mag doen. Leuk als je een kansje waagt ik zal onder de deelnemers op maandag 18 juni een winnaar loten.
Succes.






Deze Blogpost is in samenwerking gemaakt met Woonveiling x Phillips Hue, via We are first Amsterdam

Disclaimer


Reacties

  1. Gelukkig nog geen nare dingen meegemaakt.
    Maar wat zou dit pakket enorm welkom zijn! Dan kan ik mijn huis met een fijn en veilig gevoel achter laten als we weggaan ergens naartoe.
    Ik waag graag een kansje
    Insta: daniquevdr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en ik zie dit nu we op vakantie zijn, hoop stiekem dat ze geen instagram hebben. Ik doe graag mee dan kan ik de volgende keer veilig weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel welkom dit! Sinds we vrijstaand wonen en we al zo goed bezig zijn met buitenverlichting. Duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karlijn Bramer18 juni 2018 om 09:58

    Dit is helemaal perfect voor mij! Ik ben een bange poeperd als ik alleen thuis ben!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten