Buiten verblijven.....

Voor velen misschien herkenbaar maar ik ben geen tuin(onderhoud)persoon, ik wil genieten van mijn tuin zonder al te veel onderhoud er van te hebben. Het mag van mij in onze tuin allemaal wel wat strakker en vriendelijker maar helaas daarvoor hebben we de verkeerde bestrating en een mol (al meerdere malen vriendelijk verzocht om een ander plekje te zoeken). Ook een tuin moet langzaam groeien net zoals een interieur dus ik denk dat het goed gaat komen en helemaal met onze ideeën voor in de toekomst om een tuinkamer te maken, openslaande deuren, pizza oven en een buitendouche staat ook op mijn verlanglijstje!


Nu we aan het verbouwen zijn is er nog 1 plekje in onze tuin waar we ons niet aan storen en waar het prima vertoeven is. Dit is de mooie grote loungebank die Rob van oude steigerplanken heeft gemaakt, en nou hoor ik jullie zeggen komt zij weer aan met die handige man van haar :) Daarom heen staat op dit moment veel bouwafval geparkeerd. Verbouwen brengt best veel stress met zich mee en nu wil ik met mooi weer net zo comfortabel zitten als binnen, dus wat doen wij; we slepen alle kussen van binnen naar buiten, zetten vazen met bloemen op de tuintafel, vloerkleden gaan op de grond en hangen een mooie poster op. Dus mijn TIP is, hou buiten hetzelfde kleurschema aan als binnen.


Nou kwam ik bij Wonen met LEF deze gave tuinposter tegen, met een afbeelding van vijgen en helemaal in de kleuren die wij binnen ook hebben, dus ik dacht hoe makkelijk is het om deze hier op te hangen en als we dan een grote volksverhuizing houden doen we het wel in style. Het geeft gelijk sfeer aan de tuin. Het was wel even moeilijk kiezen want ze hebben ook hele strakke tuinposters of met teksten er op maar ik vond deze het beste bij mij passen.



Tuinposters zijn ideaal, ze zijn bestand tegen allerlei weersinvloeden doordat ze van kunststof vinyl gemaakt zijn en door de vier metalen ogen kun je de poster stevig ophangen en geeft het gelijk een stoer effect. En zo creëer je samen met mooie kussens waarvan wonen met LEF ook de mooiste in de collectie heeft van verschillende merken zoals POM Amsterdam, Ferm living en nog veel meer een sfeer die zowel binnen als buiten gelijk voelt.



Ik vind het heel gaaf staan zo naast het keukenraam en wordt er op dit moment heel blij van, even weg uit de chaotische sfeer die verbouwen heet en een mediterrane sfeer creëert in ons verbouwingswalhalla.



Wonen met LEF maakte dit blog mogelijk door mij de tuinposter toe te sturen.

Reacties

  1. Mooi plekje heb je zo! En je blog ziet er ook mooi uit qua layout!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sabina, leuk dat je gereageerd hebt het is inderdaad een heel fijn plekje als je niet te veel naar links kijkt :)

      Verwijderen

Een reactie posten