WIJ VORM(en) samen

Dat ik een kleine keramiek verzameling hier in huis heb, weten de meeste van jullie wel. Ik hou van keramiek in de mooie matte kleuren en samen met bloemen vormt het helemaal een mooi geheel. Ik schik de bloemen zorgvuldig in een groepje vazen, potten en mokken


Iedere week ga ik naar de markt om daar nu voorjaars bloemen te halen en kom ik een kleurtje te kort pak ik de snoeischaar en vul het aan me bloemen uit eigen tuin.  Nu ben ik helemaal weg van het vergrijsde groen, in combinatie met pastel, grijs en roze. Je ziet deze combi laatste tijd ook veel terugkomen op IG.


Deze groengrijze kleur is nieuw in de collectie van studio Nienke van de Pol, en precies de kleur die ik fantastisch vind, ben daarom ook erg blij met de POLvaas groot. Het kleine POLvaasje is super makkelijk voor een afgeknakt bloemetje of een overblijver, maar zonder bloemen is het al een kunstwerkje op zich  De vazen en het servies is deels geglazuurd en deels mat uitgevoerd in de meest fantastische kleuren. Het mooie roze mokje heb ik vorig jaar bij prchtg gewonnen en sinds dien is mijn colectie uitgebreid (en daar blijft het denk ik niet bij, want de hoge vaas staat ook nog op mijn verlanglijstje). 



Nu verwacht ik met moederdag een mooie tekening, ontbijt op bed en hoop op mooie bloemen maar hoe gaaf zou het zijn dat er op z'n groot dienblad tussen de jus d'orange en het croissantje een roos in z'n mooie POLvaas staat. Nou dat kan voor 1 van jullie mogelijk worden want van Nienke mag ik de kleine grijze POLvaas op IG weggeven ter waarde van €29,00.  Kijk op mijn IG pagina hoe. Op hemelvaartsdag maak ik de gelukkige winnaar bekend.

Reacties