Marktbloemen in Hubsch(e) vazen


Iedereen die mij op IG volgt, weet dat ik van Bloemen hou en helemaal in combinatie met vazen en keramiek. Iedere zaterdag ga ik naar de markt en vind daar vaak de mooiste bloemen die ik zorgvuldig bij elkaar uitzoek en ter plekke bedenk welke vaas ik nu weer uit de kelder haal om ze in te schikken.



Soms zijn het de wildste boeketten in allerlei kleuren, vaak ook heel sereen en alleen wit. Deze week zijn het bloesem takken en kelken die ik in twee mooie Hubsch vazen van blauw glas heb gezet. De vazen zijn allebei prachtig. Het blauwe glas is net een kameleon, het kleurt namelijk met de achtergrond mee. 


En hoe fijn is het dat ik uit de webshop van Hunting the pretty de prachtige blauwe vaas met messing band mag weggeven ter waarde van €47,75
Wil je ook kans maken op deze mooie vaas ga dan even naar mijn Instagram account


De winnaar wordt volgende week zaterdag 16 april bekend gemaakt.









Reacties