Kijk binnen in

Vandaag mijn eerste kijk binnen in gefotografeerd en mijn zus was de gelukkige of misschien wel de gedupeerde! 

Mijn zus (IG @kitty.thuis) woont samen met haar man en twee kinderen in een jaren dertig huis. Het huis heeft nog veel charme doordat alle authentieke details nog aanwezig zijn. Maar ook het gebruik van kleur en accessoires maken het een heel sfeervol familie-huis! It all run's in the family...... 


Kitty heeft hoofdzakelijk witte muren waardoor de kleuren oranje en blauw mooi uitkomen! Patronen maken het geheel iets speelser en niet echt zakelijk zoals je wel in dit mannenhuis zou verwachten. Haar liefde voor patronen en bloemen zie je eigenlijk in haar hele huis op subtiele manier terug.


In de gang is het Ibiza behang van Eijffinger als lambrisering geplakt wat een mooie doorkijk geeft naar de kamer ensuite. 

De woonkamer is niet al te groot maar doordat er alleen een bank en het vloerkleed in dezelfde rustige kleur is gebruikt ervaar je de woonkamer als een rustige ruimte 



Aan de andere kant van de mooie ensuite deuren bevind zich de eetkamer, hier staat een ruime tafel met authentieke stoelen, deze staan op het wensenlijstje om te gaan veranderen maar samen hebben ze nog niet die comfortabele stoel gevonden. Op de Ribba plankjes aan de wand staan teksten en andere verzamel objecten. Het kerkbankje heeft kitty in haar favouriete kleur blauw geschilderd. Dit vormt een mooi contrast met de rest van de ruimte. 



Ik zelf vind het een geslaagde kijkbinnenin, en hoor het heel graag als jullie nog input hebben of misschien lijkt het jou leuk dat ik een x bij jou thuis langs komt zodat ik nog vaker leuke interieurfoto's kan plaatsen. Ik hoor het graag.

ps de middag na het maken van de foto's is mijn zus in de weer gegaan met muurverf, zd twijfelde over bepaalde kleuren en heb haar mogen adviseren met een matte roze kleur! Het eindresultaat is erg mooi geworden! 










Reacties

  1. Heel fris en vrolijk! Kitty heeft geen ig?😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @lynda heb het er net bijgezet, 😁 ze heeft haar IG naam net aangepast dus wist niet meer hoe zij zich zelf noemde .....,

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had jouw reaktie dubbel staan dus dacht verwijder er 1tje maar nu zijn ze beide verwijderd "sorry" 😔

      Verwijderen
  3. Prachtige foto's heb je gemaakt van een heel inspirerend interieur. Leuke tekst ! Zou graag meer willen zien van dit huis... :) groetjes, Nellie Wagenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's heb je gemaakt van een heel inspirerend interieur. Leuke tekst ! Zou graag meer willen zien van dit huis... :) groetjes, Nellie Wagenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Maaike! En dat oud roze is helemaal prachtig! Goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk blog, Maaike! En prachtige foto's. Ik volg je via bloglovin :-) Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk blog, Maaike! En prachtige foto's. Ik volg je via bloglovin :-) Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Wat een leuke kleurencombinatie heeft ze in huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten