Spring in de lucht, en lente in mijn huis


In het nieuwe jaar wordt er gestart met Carnaval en lente in huis, zo ook dit jaar. Mijn man is heel fanatiek en is menig avond aan het vergaderen voor de organisatie van verschillende feesten. Dit jaar is het een vrij kort carnavalsseizoen dit houdt in dat Pasen dan ook snel weer voor de deur zal staan en dat vind ik helemaal niet erg.

Elke dinsdag ga ik naar het tuincentrum, dan zijn er weer verse bloemen en hoe blij wordt je dan als je seringen aantreft. Ik spring een gat in de lucht met menig carnavalsfeestje, maar ook als ik er aan denk dat er straks in een huis een geurexplosie komt van alle bloesems en seringen.
Nog een paar maanden wachten en dan kunnen de tuinendeuren weer open, de gordijnen gaan nu wel helemaal open zodat al het mooie witte licht naar binnen kan komen. En het perfecte moment is om foto's te maken van al mijn mooie kersenbloesems, hyacinten en seringen.





It is spring in the air! tenminste wel in ons huis.
Bij jullie ook?




Reacties